Zasady korzystania z porady receptowej

Drodzy Pacjenci NZOZ Kopernik

 

Z dniem 28.02.2024 r. zostały określone zasady korzystania z porady receptowej.

 

W celu uzyskania recepty na kontynuację leków prosimy o wrzucenie do skrzynki kartki z następującymi danymi:

 

  1. imię i nazwisko

  2. data urodzenia

  3. nr telefonu kontaktowego

  4. nazwę leku, dawkę oraz ilość opakowań

  5. podpis pacjenta

 

Tak przygotowaną kartkę należy wrzucić do skrzynki znajdującej się w zamykanym przedsionku poradni.

 

Ostateczną decyzję o wystawieniu recepty bez konsultacji podejmuje lekarz. Recepta zostanie wypisana w ciągu dwóch dni roboczych przez lekarza. Kod recepty przekazywany jest drogą SMSową poprzez automatyczny system informowania Pacjenta przez poradnię i/lub poprzez IKP*.

 

Warunki, jakie powinny być spełnione do uzyskania recepty:

 

1. Zamawiane leki muszą być przyjmowane przez osobę składającą zapotrzebowanie na stałe i wynikać z dokumentacji medycznej.

2. Pacjent odbył wizytę lekarską lub teleporadę w czasie nie dłuższym niż 6 miesięcy.

3. Zapotrzebowanie na receptę składać mogą Pacjenci zadeklarowani do lekarza POZ w naszej placówce.

4. Stan Pacjenta jest stabilny i nie wymaga badania.

 

 

*Jeżeli Pacjent ma włączoną opcję powiadamiania SMS w Internetowym Koncie Pacjenta.